Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
16.04.2008 22:34 - Дивна: Има и по-важни неща от парите.
Автор: evadi Категория: Забавление   
Прочетен: 988 Коментари: 0 Гласове:
0



image  

Ето и най-малката участничка от риалити форматите у нас – Дивна. Тя в компанията на Миро успя да спечели първите зрителски симпатии, които и осигуриха две първи места и трето място в генералното класиране до момента.
Макар да не го очакваха, изведнъж звездите се оказаха притеснени от съвсем малка, но не и невидима заплаха. В компанията на Миро, ученичката накара всички да се замислят, че в нейно присъствие ще е трудно да приберат половин милион лева на топло и сигурно място.
Дали ни очакват Междузвездни войни... остава да разберем. Преди това ви представяме Дивна.
Преди интервюто знаехме, че е 4-и клас, от Русе, свири на пиано, има си заек, няма си гадже и слуша главно RnB. След интервюто разбрахме, че е едно много забавно момиче. Ето я и самата нея.

Къде е Миро?
Ами той дойде за репетицията днес, ама после изчезна някъде.
Ами понеже го няма, я ми кажи има ли нещо в него което не харесваш?
Нищо... ъ-ъ, всичко харесвам имам предвид. Няма нещо лошо да ми е направило впечатление, може и да има такива неща, но аз не съм ги забелязвала.
Преди да излезете на сцената имате ли някакъв ритуал. Примерно дърпане на ухо, завъртане три пъти на ляв крак?
Не, просто си пожелаваме успех и излизаме на сцената и си правим кефа.
Не ти ли минават някакви мисли, като например “Ако сега се спъна на сцената?”
И да се спъна, падам, ставам и продължавам. Каквото стане.
Слави Трифонов минава ли от време на време да ви казва някакви неща?
Ами той отначало идваше, ама сега нещо явно има работа. Нали има шоу, сигурно има доста работа там.
Какво ви казваше?
Ами на нас почти нищо, повечето време седеше и гледаше и само критикуваше водещите, защото нали има повече опит и ги знае тези неща. Иначе идваше и питаше “Дивна, как си. Добре ли си – добре съм, айде чао?” и това беше.
Получи ли вече заплашителен SMS от Галя тип: Остави Миро на мира.
Не, тя сигурно не ми знае номера (смее се – бел.ред.). Аз искам да се запозная с нея. Аз много харесвам Каризма още от първите им песни.
Твоите приятели не искат ли да им заведеш Миро. Какво ти казват за него?
Ами аз отначало не исках да им казвам, че ще пея с него, защото ми беше забранено. Е, само на една приятелка и казах, ама тя на никой не каза. Обаче пък едно момче от класа ми позна. Каза: “Миро” и аз “е, добре де, позна”. На ток шоуто ще ги запозная всички с него.
Даже сега ми искат автографи, ама аз им казах, че чак накрая, че сега...
Взимай им по 5 кинта за автограф...
Е, не. Няма. (смее се – бел.ред.)
Ако Миро не те бе избрал и трябваше да пееш с някой друг, имаш ли претенции, кой да е?
Не, нямам. Звезда е все пак, нали?
Мислeше ли, че Миро може да те смени след третия концерт ?
Ами, да. Аз бях подготвена на всичко. Все пак той е звездата и той решава. Той намекваше, че няма да ме смени, но аз все пак си имах едно наум. Може да го е нямал предвид, но пък изведнъж на лайфа да реши, че иска да ме смени и така... Той решава.
Ако спечелите, ще ти даде ли половината ?
Той каза на един концерт, че ще си ги разделим фифти-фифти, но каквото стане. За мен е чест, че пея с него и другото няма значение. За парите не съм мислила. Има много по-важни неща от парите. Например приятелството и самия факт, че излизам с него да пея.
Казваш ли му “Миро, хайде запознай ме и с други звезди”?
Ние много за бързо с виждаме тук само за репетицията и няма време. Само за музика си говорим. Иначе си говорим много по телефона, но пак само за песни. На мен ми стига, че тука мога с другите звезди да се запозная и да си говоря. Ние вече със всички сме приятели и това ми е напълно достатъчно.
Ако трябва да направиш дует със Светльо или Камен с кой би направила дует?
Ами с дуета Светльо и Камен. Ще бъдем трио.
Абе, ти все пак слушала ли си песни на Светльо до сега?
Ами само “Скакауец”.
Той от време на време ги споменава и аз се чудя дали им чуваш имената (Цомбене на женки, Надървени въглища, С гол в ръката... - бел.ред.)?
Ами чувам ги, ама не ги знам. Както ми разправят хората даже   имало един албум, който е бил забранен (Надървени въглища – бел.ред.).
Как виждаш нещата след шоуто?
Ами искам да се прибера и да си почина и ме чакат голе-е-еми изпити и не знам как ще се справя. Тук уча, когато имам време.
По какво най-мразиш да учиш?
По “Човек и общество”. По всичко обичам да уча освен по история... т.е. по човек и общество.
А математиката?
Ъ-ъ-ъ. Абе, не е чак толкова гадна, ама е трудничка.
Ти си как си с оценките ?
Отличничка съм. Повечето момчета от моя клас, даже почти всички са само с двойки.
Ти даваш ли им да преписват?
Не. Момчетата, които имат двойки седят далеч от мен, а пък и това е мечешка услуга. Ако аз съм сгрешила, и двамата ще сгрешим. Аз съм виждала хора, които преписват.
Ама няма да ги издаваш нали? Щото и ние бяхме двойкаджии и се борим за техните права.
Е, няма разбира се.


Тагове:   неща,


Гласувай:
0



Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: evadi
Категория: Забавление
Прочетен: 89974
Постинги: 48
Коментари: 35
Гласове: 39
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930